Áruházam:

2010. február 26., péntek

Tavaszi játék Krisztával - az én ajándékom



Nagyon hálás vagyok ismét ManoKrisztának, hogy ilyen nagyszabású játékot hirdetett. Sokféle szakirányából a képzőművészetnek jelentkeztek a lányok, nem csak ékszeresek, és nem csak gyöngyösök. Olyan sokrétű volt ez, amilyen nagy az ő blogjának a látogatottsága, hisz 100.000 látogató az nem semmi...
Tegnap hozta nekem a postás az ajándékomat. Izgalommal bontogattam, és nagy örömmel próbáltam fel. Nagyon-nagyon szép, különleges ékszert kaptam Ágitól. Még sosem volt drótos ékszerem, még a kezemben sem fogtam ilyet. Nagyon nagyon elegáns darab, jó hosszú lánccal. Nagyon tetszik, és még aznap délután felvettem egy alkalomra, és ha húszan le nem állítottak az új ékszerem végett, akkor senki. Az tény, hogy a saját újdonságaimat is fel szoktam egyszer venni, de ez most nagyon feltűnő volt, mert nem hasonlít egyetlen saját ékszeremhez sem. El is mondtam, hogy ez most egy cserejáték része...
Szóval még egyszer nagyon köszönöm, Ági, nagyon büszkén fogom viselni mindig!

6 megjegyzés:

Las Creaciones de Boricua írta...

very original, nice!!!

Lúcia írta...

Hi my dear, these pieces are extremely beautiful!

Lúcia
www.fazemosdeconta.com

Csapó Krisztina írta...

Gyönyörű! Viseld egészséggel! :-)

Ági írta...

Örülök, hogy tetszik :) Viseld egészséggel! :) Ellopizok 1-2 képet, hogy én is kitegyem a blogomra :)

LUCY írta...

Quedó bellisimo!!!!

Ilka írta...

Nagyon szép ajándékot kaptál!