Áruházam:

2008. december 21., vasárnap

Kipécéztek engem is! :):)

Kedves Perényiné Anna pár nappal ezelőtt gondolt rám, és meghívott az új játékba! :-)
Jó és vidám dolog végre valami "mást" is megtudni azokról, akiknek egy a hobbijuk, messzi élnek egymástól, és igazán nem túl sokat tudhatnak a másikról. Most én is elárulok magamról 7 érdekes dolgot, és remélem a meghívottjaim is ugyanígy tesznek majd! :-)


A szabályok:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Tedd közzé blogodban a szabályokat.
3. Ossz meg magadról hét dolgot.
4. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
5. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.


És itt jövök én:

1. Néha menekülök a gyöngyfűzésbe :( De ez az, ami a legjobban kikapcsol mostanában.
2. Boldog vagyok a férjemmel és a 3 gyerekünkkel, és hogy a saját lakásunkban lakhatunk. Istennek legyen ezért hála!
3. Anyukám a legfőbb segítőm. Ha a háztartást kell gyorsan helyrepofozni, ha egy egyszerű gyöngysor kell sürgősen, ő mindenben benne van! Köszi, Anyu!
4. Szeretek görkorcsolyázni, de nagyon régen nem volt a lábamon. (Hogy is néz ki, hogy a tanító néni görkorizik szombat délutánonként, pláne 3 gyerekes anyukaként. :D:D:D No majd a gyerekeimmel együtt, ha megtanulnak.)
5. Szeretem nézni a világ szép helyeit. Persze képeken, vagy TV-ben, mert mi nem jutunk el oda (lásd 2. pont). Szoktam is mondani, hogy mi a barátaink szemén keresztül látjuk a nagyvilágot.
6. Mindig őszinte vagyok. Amit gondolok, azt meg is mondom. A férjemnek és az anyámnak biztos. A többiek előtt gondolkodom, hogy hogyan adjam elő. És az őszinteségemmel naivság is jár, amit időnként kihasználnak, s én ezt nagyon uuuutálom.
7. Édesszájú vagyok, de csak mértékkel. Viszont a nyers tészták maradékát mindig kinyalakodom (és ezt eltanulták a lányaim is :(:( ). Ugyanúgy bármilyen zöldséget megeszek nyersen.


És akkor most jöjjenek az én jelöltjeim ( bár nagyon nehéz volt választani, mert egyrészt kíváncsi természet vagyok, így legszívesebben mindenkinek küldeném, másrészt már nagyon sokan benne vannak):

1. Alexandra
2. almona
3. Brigitte
4. Fáko.Orsi
5. Lerika
6. Teca
7. ZoknisPanka

További jó játékot Nektek!!! :-)

1 megjegyzés:

Alexandra írta...

Köszönöm! Majd agyalok egy kicsit azon mit is írjak :) Nagyon boldog karácsonyt kívánok!!!