Áruházam:

2010. május 7., péntek

Zorán koncerten voltam... (OFF)


a saját templomomban!!! A felújítás alatt álló 100 éves Angster orgonánk javára volt a +bevétel.
Szeretem Zoránt, és hogy az orgonámért (is) énekelt (őbelőle írtam a szakdogámat anno), így mindenképp ott volt a helyem. Anyuval mentünk, Dani a gyerekekkel itthon maradt. :( Van aláírásom is a Hozzám tartozol cd-mre, meg fotóm is közös vele.
Kiszenekarral volt, meg 3 vokalistával... (Amíg újítják az orgonát, én kb a szinti helyén játszom egy elektromos zongorán...)
És ilyen esti fények szűrődtek be közben...

4 megjegyzés:

N Zsuzsa írta...

Nagyon klassz lehetett!! Zorán igazi művész! Én is nagyon kedvelem!
A közös képet nem láthatjuk?

Fazemos de Conta írta...

Olá Pankac, it was a beautiful event.
Lúcia
www.fazemosdeconta.com

Unknown írta...

Zsuzsa, valóban akarod? nagyon szívesen, csak annyira béna voltam, hogy nem tudtam bekapcsolni a vakut... De majd legközelebb, nem 14 év múlva (legutóbb 14 éve készült rólunk közös kép...) :)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Gratulálok :)