Áruházam:

2011. március 19., szombat

Cheery smile

Nos jön egy hosszú mese. Csak győzzétek.
1. Ez a medál nem tagadom úgy indul, mint DeEva Shy smile medálja. Majdnem ugyanaz, de máshova tettem a virágszirmokat. És adtam egy vidám nevet ennek, hogy ne legyen annyira szemérmes. :) Fűzze meg bárki képről nyugodtan, mintát még nem tudok rajzolni (a következő 1-2 évben nem is tervezem megtanulni, max. ceruzával papírra), de szerintem nem is kell, könnyedén leszámolható.
2. Az elmúlt időszakban jónéhány gallért fűztem, zsűriztetés céljából. Szándékosan nem tettem fel ide őket, szeretném ha a zsűri a zsűrizéskor látná először. Úgyis eléggé szubjektív a dolog, ezt mindenki tudja.
Nagyon-nagyon szeretem a népi ékszereket előre gondolatban készen látni, aztán elkészíteni is. Mindig van folyamatban valami, még ha éppen divatékszert (urbanista-ékszert) alkotok is.
3. Mivel épp folyamatban vannak a zsűrizési procedúrák, megengedtem magamnak, hogy ilyen mást, jelen esetben medálokat készítsek. Ebben és a mai bejegyzésekben láthatóak azok, amelyeket a héten alkottam. Mind jól esett, mind kívánkozott. Mindegyiknek van története, de azokat az illetékes bejegyzéseknél olvashatjátok.
4. Néha szégyellem magam, hogy egyszerre sok bejegyzést hagyok, aztán napokig semmi. De bocsássatok meg, így jövök ki jól az idővel. Szeretem amikor a munka lázában égek, csak pörög a kezemben a tű, biztosan ismeritek az érzést. Aztán meg ezen a kicsinyítés-feliratozás-feltöltés dolgon meg szeretek mihamarabb túlesni... Most e legutolsó fázis is sokáig tartott, mert az anyag is sok. Most sikerült végre időrendben feltennem őket, olyan sorrendben, ahogy készültek. 3 nap munkáját láthatjátok itt. Mindenképp javaslom hogy lentről felfelé olvassátok a mai bejegyzéseket, úgy még a szöveg is érthető lesz...
Szóval mindenkit továbbra is látok nagyon sok szeretettel, még több gyönggyel, és nemsokára meglepetéssel. Vagy több meglepetéssel, még nem tudom.

6 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nagyon szépek, látom, ha egyszer beindulsz, nincs megállás :)

MickTaylor írta...

Ez egyszerűen valami hihetetlen!!
El sem tudom képzelni,hogy lehet ennyi gyönyörű szép ékszert-mert egyik szebb mint a másik-alkotni,fotózni,szerkeszteni,feltölteni!
Az egyik bejegyzésedben ezt olvastam:"valamelyik reggel, miután elvittem a gyerekeket az oviba"...
Hirtelen arra gondoltam,ezen héten ott is hagytad őket! :) :)
Le a kalappal előtted!
Minden elismerésem!

NemVal írta...

Jó látni, hogy egy-egy mintából hányféle, különleges hatású ékszert lehet alkotni. Nagyon jók lettek.

POÉ írta...

Gyönyörűek mind ! Egy hadseregnek is sok lenne ennyi medált elkészíteni , neked tényleg csak 2 kezed van ??:-)))

GyörKi írta...

Gyönyörűségesek egytől-egyig. Hitetlen szorgalmat és kreativitást tükröznek. Gratulálok!

Unknown írta...

Köszönöm mindegyikőtöknek az elismerést.
Éva!
Nekem két kezem van. Anyu besegít néha itt is. A láncrészeket ő fűzte fel. Most nem lesz két hétig, muszáj volt előre töltekeznem.