Áruházam:

2011. október 7., péntek

Lótuszvirág

A férjem egyik kolléganője szörfözött a neten, és egy ilyenbe akadt a deszkája. Pont ott voltam mellette, és mondtam, hogy részemről nincs semmi akadálya, hogy valóban legyen neki egy ilyen medálja. És íme, végre megfűzhettem e különleges swarovski szívekből és a 3-as swarikból ezt a gyönyörűséges virágot. A csúcs az volt az egészben, hogy amikor vittem neki, akkor nem volt rajta ékszer a szürke blúzához. Ez nagyon feldobta. Az öltözetét is, és magát a kolléganőt is!
Szóval viseld egészséggel, sok örömmel, Julcsi!
A füli megoldása végül csak a swari szív karikán volt, de nekem így is tetszett volna.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Ilyenre én is fenem a fogam! Nagyon szép! Tőlem kapod: http://annaekszer.blogspot.com/2011/10/az-elmult-ket-hetben-elarasztottatok.html

Ami írta...

Ezt még sose hallottam: ebbe akadt a deszkája szörfözés közben :)

Nagyon jól néz ki ez a szett! A piros szerintem elég harsány, de ilyen méretben, szürke blúzzal biztos visszafogottabb!