Áruházam:

2012. január 28., szombat

Szerelmem a meleg színek - :)

Még a tavaly nyáron szereztem ezt a narancsos-vöröses, kicsit kékes-zöldes kabochont Szombathelyen. Sokáig tanakodtam, hogy narancs színű legyen e a befoglalása. Inkább a zöld mellett döntöttem. 8-as olivin japán kásás peyote-ra került előre raw-val 3-as és 4-es kristály és olivin Swarovski bichon, hátra (lenti kép) pedig 15-ös japán kásából szirom-hurkok.
Ez az egész medál még tavaly elkészült, kapott is akkor egy nagyon hosszú sodronyszálat, de ez annyira semmi volt (legalsó kép), hogy optikailag leesett az ember nyakából. Úgyhogy a napokban kapta ezt a narancs színű szatén szalagot (50 cm + lh), így sokkal viselhetőbb lett. Lehet, hogy megérdemelne egy horgolt vagy hering hurkát, de nekem most ennyi elég. Szerintetek??

3 megjegyzés:

H.T. írta...

Hi:-)
I am in love with those pendants.The colors are'courageous',but their character is romantic and brings optimism.I also like the round shape of mandala form.Would be looking great on a thin,not long,rounded, green,beaded rope.
-Hugs-Halinka-

Böbe Ikotics írta...

Tökéletes az összhang, nagyon tetszik!!

POÉ írta...

Jól mutat, szerintem így is klassz!