Áruházam:

2009. február 8., vasárnap

Újra játék

Macustól kaptam ezt a "díjat", miszerint mesés a blogom. Tény, hogy szeretek mesélni, mármint az ékszereim történetét jelen esetben. Ez a játék azzal jár, hogy meg kell osztanom a függőségeimet a "közönségemmel". Íme:

1. Mi lenne más, mint a gyöngyök, s főleg a fűzésük.
2. E-mailek és más gyöngyös lányok blogjainak a nézegetése. Ötletmerítés :)
3. Csoki - bármilyen - nélkül nem múlik el egy ebéd sem a számomra. Nagyon édesszájú vagyok, de nem cukrozom túl sem a teámat, sem a sütijeimet...
4. Az én időm az enyém. A gyöngyözés után a zenekar a másik hobbim. Ha nem mehetek el a próbára, akkor összedől a világ. (Most épp szülői értekezletre kell menjek majd helyette, pedig kértem az óvónőket, hogy tegyék át másik napra. Nem tették. :( )
5. Legyen mindig rend körülöttem. Nem kell tökéletes tisztaság, meg hogy élére álljon mindig minden, de jó, ha átlátható marad a lakás... :)

Akikre én kíváncsi vagyok:
1. fszeva
2. Bori
3. Roberta
4. Brigi
5. KKriszta

Rea is kiváncsi a függőségeimre. :) A fentiek érvényesek továbbra is, de hozzá kell tegyek még...
+1. Az utóbbi időben amikor csak arra járunk a fiammal, mindig bemegyünk a barátném virágboltjába. Nézelődünk, szaglászunk, s persze dumálunk egy kicsit. :)

2 megjegyzés:

fszeva írta...

Köszönöm, hogy rám is gondoltál!!:))

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Köszönöm szépen!
Bocsi, hogy eddig nem jelentkeztem, beteg vagyok :(((