Áruházam:

2009. július 12., vasárnap

Újabb két shy smile, ezúttal Bogimtól + JÁTÉK

A medált egyedül Bogi készítette - nekem. Én pedig végre kipróbáltam a memóriadrótot, mint karkötőt, ráadásképpen egy fülit is alkottam a szettnek.


Ez a medál készült el előbb a kettő közül. Azt mondja Bogi, hogy az esküvőjére készítette. :) Azóta lett hozzá neki is ugyanolyan karija, majd azt is hozom...

Van egy szexepilje. Ha valaki (aki elsőnek) pontosan megmondja, hogy mi az, annak készítek egy shy smile medált az általa megálmodott színekből.

3 megjegyzés:

POÉ írta...

Nagyon ügyi az utánpotlásod !!!
Nekem nagyon tetszik így is ,hogy a baloldali egyik "füliben" 1-el több kása van !!!!

Unknown írta...

Nos, Éva nyertél! :) A gyakorlott szem, hamar észreveszi, gratulálok!
SZóval más csak a színeidre vagyok kíváncsi, s készül az újabb változat!

POÉ írta...

Kedves Panka !
Kicsike lánykám kívánságára, egy zöldes árnyalatú medálka nagyon elnyerné a tetszését !
Hálás köszönet érte !