Áruházam:

2009. október 24., szombat

Horgoltam, imádom :)



Szóval. El kell meséljek valamit. Hogy hogyan fogok hozzá egy munkához. Beszerzek egy adag gyöngyöt, az vonatkozik mindenre a kásán kívül. És egyszer csak beugrik, hogy miből mit lehetne készíteni. Ezek a kockák pl. nagyon sokáig várták a sorukat. Végül megtanultam törököt horgolni (amit nagyon nagyon megkedveltem, végre nem "unatkozom" a játszótéren gyerekhintáztatás közben :D ). Erre többek közt ez a kockagyöngy is tökéletes. Kerestem hozzá való kását, amit végül Briginél a Gyöngyudvarban meg is találtam (végre személyesen is találkoztunk). Túl hosszú lett volna csak nyakéknek, így lett neki fülije és gyűrűje is. Viszont sajnos karihoz már kevés volt a kocka. De mikor elkészült, és fotózáshoz készülődtem, jöttem rá, hogy utólag nézve fszeva inspráció.

1 megjegyzés:

POÉ írta...

Mesés ez a szett !A színe nagyon jó választás !