Áruházam:

2011. július 31., vasárnap

Fehér-narancs szett



Először a horgolás volt meg. Szeretem a török fajtáját. :)
Aztán akartam valami medálfélét a lánchoz úgy, hogy ugyanazokból a gyöngyökből legyen. Csak elkezdtem, fűzögettem, örvénylett ki a kezemből, aztán még bővítettem egy kicsit, végül lett ez a szép nagy hatszirmú virág.
A kis bedugós füli csak a ráadás volt, hogy én is fel tudjam venni, s nekem a rövid egyenesnek inkább mondható hajamhoz az áll jól.
Szóval így született. Szerettem készíteni. Olyan nyári bevállalós elegancia. :)

6 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Ez aztán vidám kis szett lett,szép munka!

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful set!!!!!!! Nice design!!!

Beszter írta...

nagyon egyedi, és nagyon szép lett a szetted!

Perladora írta...

Nagyon jó a színösszeállítás és szép a kivitelezés is!!! :-9

Weronika írta...

Sweet set!

All best,
Weronika
www.koralikowaweraph.blogspot.com

Unknown írta...

Köszönöm, lányok!