Áruházam:

2011. augusztus 28., vasárnap

"Tetőtől talpig" c. pályázat - Mesterségek Ünnepe

Már régóta vágytam egy olyan ruhára, amihez a gallérjaimat viselni is tudom. Mert szeretem őket... Végre ismét eljött a születésnapom, és ez alkalomból (már szokás szerint) édesanyám varrt nekem egy ruhát. Ebben az évben ezt a kosztümöt.
Domján Ilona divattervező tervezte a ruhát, amiből végső soron pályázati anyag lett. A pályázatot a NESZ és a HH írta ki a 25. Mesterségek Ünnepére. A fotodokumentáció alapján 139 pályázó közül az első 50 közé kerültünk.
Három gallért készítettem kiegészítőként a kosztümhöz. Egy sárközi nyaksit (zöldben fenn).
Egy decsi nagyvirágos sárközi gyöngygallért (fekete-lila).

És a kedvenc sárközi mintám a keresztbefűzött sárközi gyöngygallért bordó-lila színben.
Élveztem azt a forgatagot, ami az eredményhirdetéssel egybekötött divatbemutató körül volt augusztus 19-én a Budai Várban a Mesterségek Ünnepe rendezvénysorozat keretein belül.
A kirakodóvásárban minden népművészeti egyesület mesterei felvonultak, rengeteg gyöngyössel, gyöngyfűző népi iparművésszel találkoztam, mint ismerősökkel, vagy éppen most ismerkedtem meg velük. Nagyon kellemes délutánt töltöttünk el a családommal együtt a Várban.
Megismerkedtem a Dél-Magyarországi Alkotók Népművészeti Egyesülete 2004. vezetőjével, Tarjányi Józseffel is (Gulyásné Szabó Zsuzsanna gyöngyfűző mesterem bemutatott neki), és megbeszéltük, hogy csatlakozom az egyesületükhöz.

2 megjegyzés:

Ami írta...

Gratulálok a helyezéshez!

Csillus írta...

Gratulálok!!!!!!!!!!