Áruházam:

2012. február 18., szombat

Díj - egy újabb


Kaptam Madtimtól ezt a díjat, köszönöm.

A díjjal járó teendők:
- Köszönd meg a díjat, akitől kaptad.
- 7 dolgot írj magadról
- Küld tovább 15 bloggernek, akiket kedvelsz és értesítsd őket.
7 dolog rólam:
  1. Szeretem ezt az életformát, amiben most élek. Családanyaként vagyok itthon, délelőttönként a hobbimat dolgozom, délután a gyerekeket hordom ide-oda...
  2. Ezeken kívül a zene az életem, énekkarba járok a férjemmel együtt, és vonószenekarban csellózok.
  3. Otthonülő típus vagyok alapvetően, de ha valakinek sikerül kirobbantania, akkor bátran kipróbálok extrém dolgokat. A legújabb, hogy szeretném kipróbálni a síelést.
  4. Az a legjobb, amikor együtt kirándul a család.
  5. Ennél is jobb, ha összejövünk a tesóimmal, és a 8 kis unokatesó együtt játszik. Sajnos ritkán van ilyen.
  6. Köszi anyu, hogy az én fűzésem mellett te bevállaltad a főzést! De ha én vagyok a soros a konyhában, akkor ugye milyen jókat főzök!?
  7. Mindezekért egyedül Istené a dicsőség, hogy ezeket mind megengedi nekünk!

15 blogger akiknek adom a díjat:

Rengeteg blogot nézegetek rendszeresen, és nem tudok és nem is szeretnék most akár egyet is kiválasztani, pláne, hogy már sokatoknak megvan ez a díj. Szóval ez most minden rendszeres olvasóm díja cserébe. :)

Nincsenek megjegyzések: