Áruházam:

2014. február 7., péntek

Ignác, a nagyapabagoly

Az úgy volt....
hogy január 25-26-án volt Sári lányoméknak az országos kötélugró bajnokságuk. A legjobb helyeket hozták el, amit csak lehetett. Én közben meg csak fűztem és fűztem, mert eléggé sokszor 75 mp-et kellett végigvárni, mire vége lett, s közben Sári csak 3 x 75 mp-ig volt a porondon (a gyorsasági versenyszámokat nem számolva). Szóval volt időm bőven.
A barátnője, akivel párost ugrálnak együtt, már az első szemet mikor meglátta közölte, hogy ez az ő baglya lesz. Hát persze. És a verseny végére, mire kiderült, hogy bajnokok lettek ők a négyesben országosan, párosban meg ezüstérmesek (csak azért nem jobbak, mert a négyesük másik párosa lett az első), addigra én is biztos voltam benne, hogy ez az övé lesz.
Szóval Ignác apó Bettié.

Nincsenek megjegyzések: