Áruházam:

2009. május 30., szombat

Nem vesztem el...

...csak a fényképezőgépünk "döglődik", s inkább egyszerre többet fényképezek vele, mint sokszor kevesebbet. Úgyhogy inkább "csak" fűztem mostanság. Jobban mondva fűztünk, mert anyu is eléggé rákapott... :) Majdhogynem többet készít, mint én.... Csak az a baj, hogy a szerelékezést még én csinálom neki, így tényleg olyan, mintha semmit nem csinálnék, míg ő meg egy egész szettet. No, de nem folytatom, mert épp ma mondta, hogy megpróbálja teljesen készre befejezni azt, amihez elvitte az alapanyagokat. Egyszercsak lekerül az én nevem a képekről, s csak ő lesz, aztán meg indulhat a saját blogja, s itt meg nem is lesz semmi.... No de jön a nyári szünet, nem megy tanítani a férjem (meg a gyerekek se az oviba), úgyhogy abszolút öröm lesz! Nekem az, ha időnként lelépnek négyesben, s alkothatok kedvemre.... hihi.

1 megjegyzés:

POÉ írta...

Panka !
Már nagyon hiányoltalak, most pedig csak ámulok a sok csodás mű láttán .Bizony én is a nyártól félek egy kissé,de majd csak túléljük .!