Áruházam:

2009. május 13., szerda

PIF. 2.

PIF : PAY IT FORWARD

Igaz, még önhibámon kívül nem tudtam az előző pifemet lezárni, de úgy szeretnék örömöt szerezni valakiknek!

Poénál jelentkeztem, így hát én is meghirdetem !

A szabályok:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van .
2. Az első három ember, aki megjegyzést hagy, kézzel készített ajándékot fog kapni tőlem .Ezt az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül el fogom juttatni a nyertesnek!
3. Cserébe a saját oldaladon meg kell hirdetned a játékot!!
/ezt persze ellenőrizni fogom ...! /

Játszatok velem !!!!

6 megjegyzés:

Bely írta...

Szia !

Én szeretnék jelentkezni.
Viki

Unknown írta...

Szia Viki!
Örülök neked, te lettél az első ebben a játékban.
Legyen szép napod!

Ilka írta...

Szia Panka!

Szeretnék jelentkezni a játékra.

Unknown írta...

Rendben Ilka, te vagy a 2.!

Noyka írta...

Szijja!

Szeretnék én is jelentkezni a játékra! Jó gyöngyözést minden megszállottnak

Unknown írta...

Rendben Noyka!
365 napon belül fogsz tőlem ajándékot kapni! Jelentkezni fogok!