Áruházam:

2009. október 15., csütörtök

Swap ajándékom Kisjucinak

Már kezdtem aggódni, hogy elveszett a csomag posta útvesztőjében. De nem ez volt a baj. Annyi, hogy csak most kapta kézhez Juci az ajándékomat. Nagyon örült a kosárkának, azt írta, hogy pont eltaláltam az ízlését, ez a szín, ez a csipke az ő világa. A szett mintáját is tervezte már, hogy megfűzze, most halogathatja tovább, mivel megkapta ajándékba. :)

Itt jobban látszik a kosárka eleganciája.

És egy külön kép magáról az ékszerszettről.
Köszönöm Panitának, hogy meghirdette a játékot, s ezúton is örömet szerezhettünk egymásnak. Mano/Krisztának pedig ezt a nagyszerű kis mintát!

4 megjegyzés:

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Köszi, hogy megfűzted, nagyon jó lett!
Én megfűztem a Johanna gyűrűt, csak még nem fotóztam ;)

POÉ írta...

Nagyon szép ajándékok ! Gratulálok Kriszta !
A Johanna gyűrűt én is már rég megmutattam (az elő gyűrűim közt fűztem )!

Lúcia írta...

Hi dear, how are you?
Thanks for your comment.
We are very busy this week because we are working on a bazar.
So I am wrinting only a few words.
Wish you a nice weekend.
Bye,

Lúcia

Juli írta...

Pankacs! Köszönöm szépen az ajándékokat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)