Áruházam:

2010. február 19., péntek

Díjat kaptam - Brigitől

Az én kedves barátnémtól, Brigitől kaptam ezt a díjat. (Ez a nap már a díjaké... :) )Olyan jó, amiket írtál, hogy a kedvedért még 7 dolgot is megpróbálok kicsikarni magamról/-ból. De ha nem gond, most nem kezdek keresgélni, hogy kinek nincs még ilyen díja, és pláne nem belinkelgetni. Egyből el is mondom miért.
Tehát:
1. Mostanában a számítógép billentyűzete helyett inkább a gyöngyfűzőtűt fogom a kezembe. Úgy gondolom, ezzel többre megyek, ez hasznosabb. Ott tudom kiélni a kreativitásomat is.
2. Nagyon szeretek konkrét ruhákhoz, vagy különös elképzelések (megrendelések) szerint dolgozni. Nagyon fel tud pörögni az agyam. (Mint pl. a múlt héten is, amikor kiderült, hogy Anikó a rózsaszín mellé a barna színt választja a standja színeinek. Hát onnantól nem volt megállás. Lásd lentebbi bejegyzéseimet, amik ebben a színpárban jöttek létre.)
3. A 3. gyerekem lett fiú, de a lyányaimat is nagyon szeretem. (Mindig is lányt szerettünk volna elsőnek. :) )
4. Jól érzem magam a bőrömben, bár biztos vannak akik ezt próbálják keresztbe húzni. Nem fog menni. Hisz alapvetően pozitív beállítottságú vagyok.
5. Kezdek "művészlélek" lenni. Vannak dolgok, amiket nagyon elhanyagolok az életben, de ezek szerintem nem fontosak. (Ilyen a főzés-evés pl. úúútálom kitalálni, hogy mit együnk, de ha valaki megmondja, akkor szívesen megfőzöm - általában sikeresen. Ennek ellenére - vagy épp ezért - hétvégente 90%-ban anyu főz, hétköznap meg menzát hordunk.)
6. A Nagy Főrendező rendezi az életemet, a családunk életét. Még sose volt olyan, hogy "sehogy ne lettünk volna". Nem vagyunk gazdagok, de szegények sem. Hála Neki, hála Istennek!
7. Csak mert még kell írni: soha nem fogyókúráztam, és nem is sportoltam. Legfeljebb nem eszek annyit. Viszont a város zenei életében aktívan részt veszek, lásd a profilomat bal oldalt.

Szóval drága Brigi, remélem teljesen eleget tettem a kíváncsiságodnak. :)

És most, febr. 26-án megkaptam ezt a díjat Schnappy-től is. Nagyon kedves vagy, hogy gondoltál rám.

És ismét, febr. 28-n megkaptam SzOditól. Köszönöm ez elismerést... :)

Március 13-án pedig Miszilkától. Ilyen ismert gyöngyös hölgyek mellett, mint Ági mama és ManoKriszta, igaz elismerés. Nagyon köszönöm!

1 megjegyzés:

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Szió!
Játékra hívlak, kukk ide:
http://kkriszta.blogspot.com