Áruházam:

2010. február 16., kedd

Esküvő kiállítás - rész, egész


Tehát... megvolt a nagy kiállítás. Sokat hallgattam mostanában, már ami a blogolást illeti. Gondolhattátok, hogy nem ülök ölbe tett kézzel, rengeteget alkottam mostanában. Ezen a kiállításon második éve veszek részt, tavaly is Anikó standján kaptam helyet (Borostyán virág üzlet). Láthatjátok, hogy Ő is nagyon igényes, nagyok az elképzelései, gyönyörűek az alkotásai. Az egész dizájn sajátja. Ezúton is köszönöm, Anikó, hogy veled lehettem ott!
Az alábbi bejegyzésekben közeli képeken is megmutatom azokat az ékszereimet, amik különösen erre az alkalomra készültek. Érdemes lentebb görgetni!
Ja és a napokban hozom majd azokat a képeket is, amelyek bemutatják az esküvői ékszereimet "használat közben". Várom a hozzászólásokat! :)

8 megjegyzés:

POÉ írta...

Szívből gratulálok a sok csodás műhöz amiket alkottatok !
Minden elismerésem , nagyszerű munkát végeztetek ! Annyira sok ujdonságot mutatsz hogy alig kapkodom a fejem !

Mandy írta...

Gratulálok a sok szép ékszerhez, amit készítettél! Gyönyörűek.

Ilka írta...

Nem keveset dolgoztál, de gyönyörű darabok készültek.

Légy szíves, látogass meg a blogomon, van számodra valami!

Tiszi írta...

Én is gratulálok! Nagyon sok szépet hoztál össze! Szép a stand is!

nusman írta...

Gratulálok! Szép és komoly munkák!

Bia Veiga írta...

These necklaces are very nice. Wonderful! Congratulations.
kisses

LUCY írta...

Preciosos todos estos trabajos, felicidades

Unknown írta...

Köszönöm lányok!
A ti biztatásotok nélkül eddig nem jutottam volna!!! Pusziii!!!