Áruházam:

2011. szeptember 12., hétfő

Felhívás - blogszülinap!


3 éve vezetem ezt a blogot. Nem vetek számot, a lényeg, hogy fejlődtem. :) Hála Istennek, mindig van mit alkossak, most is rengeteg terv van a fejemben. Nincs annyi idő, hogy megcsináljam, megfűzzem. (És még itt sem láttatok mindent, ami már készen van.) Úgyhogy csak szépen sorban, és már csak a legjobb ötleteket valósítom meg. Remélem a következő ötlet is jó, és érdemes megvalósítani.
Arra gondoltam, hogy JÁTÉKot hirdetek.
A jelentkezési határidő és egyben a nyeremények mely helyre jutásának kisorsolása mához egy hónapra, 2011. október 12-én lesz. Akkor lesz 3 éve, hogy elindítottam a blogot, jobban mondva a látogatottsági számlálót.
Akkor nézzük, hogy kik kerülnek a kalapba. 3 ékszerem fog ez alkalomból új gazdájához kerülni. Az elsőt a blogom rendszeres olvasói közt fogom kisorsolni, akik már több mint 200-an vannak. Addig meg még többen lesztek remélem, mert kérlek, hogy népszerűsítsétek saját bolgotokon felhívással a játékomat. A másodikat a facebook Pankacs oldalam rajongói közt fogom kisorsolni. Ott is kérem a népszerűsítést, legyetek minél többen. A harmadik (és esetleg negyedik) ékszert annak küldöm, aki a 100. (és 200.) rajongóm lesz a facebookon.
És hogy melyik három ékszerem költözik el tőlem? Mindhárom nyertes választhat a webáruházamban lévők közül. Vagy ha jobban tetszene neki valamelyik gallér, medál miegymás más színösszeállításban, akkor egyeztetés alapján elkészítem neki még október hónapban. Na mit szóltok? Tehát akkor itt nem kell jelentkezni, csak az írjon hozzászólást, akinek tetszik az ötlet, vagy javaslata van... :)

Ja remélem könnyedén megtalálhatóak a jelzett helyek... Ha gond lenne, szóljatok, és idelinkelgetem őket. :)

6 megjegyzés:

Ilumilu írta...

Tetszik az ötlet! :):)

Ilona írta...

Köszi a játékot!

POÉ írta...

Sok szülinapot, még több rajongót, számtalan vásárlót kívánok! :-))

inga írta...

Boldog blogszülit!
megosztottam :)

Monica írta...

Szuper ötlet! A FB-on is megtaláltalak :D

Kienle Kinga írta...

Én csak most találtam rá a játékodra, félek lemaradtam. Vagy még nem?
Még remélek :-)