Áruházam:

2011. szeptember 29., csütörtök

Spliterrel hímzett nonform medál - türkinit

Gondoltam egyet, s a meglévő (maradék) ásványsplittereimet felhímeztem hozzájuk illő kásákkal medálnak. Ezt a türkinitet is "feldobtam" pár szem hegyikristállyal. Ez is alaktalan, bár ha akarom, belelátok egy csepp formát.
Mit gondoltok, érdemes ilyen ásványokkal meg hímzéssel még foglalkozni? Karkötőt is készítsek hozzá?? Karkötőm még úgysincs hímzett... És ebből a türkinit splitterből még van is egy vékonyabb karkötőre való... Várom a hozzászólásokat!
Alább még más ásványokkal....

5 megjegyzés:

horimarika írta...

Én is hímeztem már splitter gyöngyökkel és imádtam! Szerintem mindenképp jó! Én pont a szabálytalanságukat szeretem. Azt, hogy olyan sokfélék formailag és még színben is.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Ez nagyon szuper,annyira különleges!!!Gratulálok!

Dalma-Almada írta...

Nekem is nagyon tetszik a spontán rendeződése! Bátran állj neki a karkötőnek, szuper lesz!

POÉ írta...

Jó ötlet, ezekkel az ásványokkal, várom a hímzett karikat is !

Keka írta...

Én nem vagyok oda a gyöngyhímzésért de ez tetszik!Pont azért hogy olyan rendezetlen,kíváncsi vagyok milyen lesz a karkötő!