Áruházam:

2009. április 15., szerda

Tűzsárkány





Ugyanaz a megbízó, akinek a csörgőláncot csináltam. Adott volt a legalsó képen látható jónéhány "kavicsgyöngy", amik egyszer már szerepeltek: szalvétagyűrűként. A kérés annyi, hogy már tegnapra készítsek belőle VALAMIT. Kösz, mondtam. Az ihlet se volt sehol. Aztán elkezdtem fűzni két Beatrix medált, két Small bea gyűrűmhöz. A pirosasból nem lett Beatrix, mert a kásagyöngy mérete nem volt megfelelő... De lett valami más, ami pont illett ezekhez a kavicsokhoz. És akkor elkezdtem összerakni a láncokkal... És amúgy gyorsan a délutáni napfényben le is fotóztam. (Végre besüt egy kicsit.) Még reggel talán ki is fektetem, s felteszem még ide. Füli lett kétféle is, ki tudja, melyik tetszik a megrendelőnek... Holnap kapja kézhez...
Az eredeti Beatrix mintát deEva-nak köszönöm.

Nos itt van együtt fotózva a szett. És látta a megrendelő, nem tetszik neki. :/ Nem pirosra, hanem narancsosra kellett volna venni... Még jó, hogy elég sok van ebből a kavicsból. :)
Nem bontom szét, "megbótoltuk", az enyém lesz. Vagy valakié, akinek még nálam is jobban tetszik. Várom a jelentkezőt! :)

3 megjegyzés:

Ági mama írta...

Már megint nagyon sok szépséget alkottál!!!!

N Zsuzsa írta...

Nagyon klassz!

Névtelen írta...

Tes perles sont magnifiques ainsi que tes B.O Félicitations.