Áruházam:

2009. december 31., csütörtök

Díj Poétól

Köszönöm Évának ezt a díjat, a napokban kaptam. Azon igyekeztem egész karácsony óta, hogy ne csúsztassak semmit az új évre a gyöngyfűzős asztalomon fél munkaként, illetve a blogomon azok megjelenéseként. És közben még kaptam ezt a "pluszmunkát" is. :) Úgyhogy igyekszem eleget tenni.
Le kellene írni 7 dolgot magamról. Ilyet már csináltam, jutott eszembe, kicsit több mint egy éve történt, hogy KIPÉCÉZTEK. Azóta annyi változott, hogy nem eszem annyi csokoládét, de azt hiszem, hogy ez főleg Csongi fiam tejmentes diétájának köszönhető. Nagyrészt tartom vele a kúrát. És még egy változás: Bogi kapott görkorcsolyát, ügyesen próbálkozik, de együtt még nem koriztunk. Ja és a legfontosabb: most már nem menekülök a gyöngyözésbe, hanem ez lett a "munkám". Folyamatosan keresem (és találom) a lehetőséget az ékszereim értékesítésére. Hála Istennek, ezek általában nem direkt módon történnek, hanem valaki által, valaki segítségével. Bár néha muszáj az embernek menedzselnie magát...

1 megjegyzés:

POÉ írta...

Köszönöm , hogy bevállaltad még ezt a kis pluszt is miattam !:-)))
Nagyon jó hogy olvashatunk személyes dolgokat is egymásról !
Békés Boldog Új esztendőt az egész családnak!