Áruházam:

2010. január 13., szerda

Romantika...

Sokat dolgoztam mostanában, előre kerüljön most ez. Teljesen a saját agyszüleményem. Szerettem volna egy bogyós-sodronyos esküvői ékszert. Elkezdtem a jó öreg bogyómat, de hamar elvetettem az ötletet. És egyik este, gyerekfektetés közben beugrott, hogy hármas raw-t fogok feldíszíteni. Ahhoz hosszú lett, hogy egyenesen tegyem fel, így addig variáltam a kásákkal, hogy kicsit ilyen íves lett. Tekla az alap, középen rizstekla, 11/0-ás kása díszek közepette a rizstekláknál előbújik néhány 3-as csiszi is. Gondoltam 6-os tekla gyöngysort kap, de leszavaztak a lányok, manapság az már nem járja. Úgyhogy a javaslatukra organza szalagot mahináltam rá.
Köszi Erika és Odett!

7 megjegyzés:

Lúcia írta...

This is so beautiful, so lovely....
Perals, ahhh I love them
Bye and kisses,

Lúcia
www.fazemosdeconta.com

Annamuczi írta...

Ez nagyon szép és ötletes!

Roberta írta...

Csodás és nagyon elegáns. Jó ötlet volt az organza szalag! Gratulálok:-)))

Unicornio írta...

Very beautiful!!

POÉ írta...

Nagyszerűen megoldottad ! Gratula !!

LUCY írta...

Precioso!!!!!!!!!!!!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Nagyon jó lett ez is!
Jövőre én is készülni akarok esküvős kiállításra, hogy hasonló szépségeket készíthessek!!!!