Áruházam:

2010. január 28., csütörtök

Rózsakvarc befoglalás




Eltelt bő másfél év azóta, hogy komolyabban foglalkozom a gyöngyfűzéssel. Úgy éreztem, hogy mostanra megértem arra, hogy megpróbáljak peyote-tal befoglalni egy ásványt. Több mint fél éve várt erre e műveletre ez a 3 cm-es rózsakvarc kő is. Azt hiszem felnőttem a feladathoz, és sikerült szépen megoldanom. Mindenképpen kétoldalasra szántam ha már egyszer neki fogok. És nem egyforma a két oldal megoldása sem. Jó kis számtan ez, szeretem...
Köszönöm Vezsuzsi segítségét, kezdeti jótanácsait.

10 megjegyzés:

horimarika írta...

Megérte várni! VAGY: Miért vártál eddig?!

Nagyon szép lett, finom elegáns, szuper munka!

Panka írta...

Marika: egyszerűen volt más dolgom, lásd a többi munkámat. VAGY: eddig csak erre gyakoroltam! :)
Köszi szépen!

Cirelin írta...

Tényleg nagyon szép lett, megérte várni rá, gratula! :)

LUCY írta...

Precioso, que hermoso trabajo , felicidades.....un beso

POÉ írta...

Szerintem eddig is érett voltál már rá , csak nem bíztál magadban !
Ez sem nehezebb mint gallért fűzni !
Nagyon szép lett !!!
Nekem a fehér oldala tetszik jobban !!!

Margó írta...

Juuuj, de csodaszép lett!!!

Gratulálok.

Annamuczi írta...

Nagyon szépet alkottál!

Liza írta...

Nagyon szép lett!

Las Creaciones de Boricua írta...

very elegant!!!!!

ireneli írta...

Que elegante y delicado!!! un beso.